Kan je zonder contract werken bij de Albert Heijn?

Hallo ik heb 2,5 maanden bij de AH gewerkt zonder iets te tekenen, ik heb nooit mijn handtekening gezet onder een papier dus heb ik besloten om daar weg te gaan zonder iets te melden, ik ben daarna ook een paar keer gebeld en heb niet opgenomen, mijn vraag is nu hebben hun wat te zeggen? aangezien ik daar 2,5 maanden zonder contract heb gewerkt?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
2.6K
bamibal
8 jaar geleden
Niet erg netjes om je collega's zo te laten zitten.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Je hebt een contract ook zonder papier.
Nee ze hebben niets over je te zeggen.
Weggaan zonder te melden is behoorlijk onfatsoenlijkl.
Misschien bellen ze wel om te vragen of je misschien ziek bent of een ongeluk hebt gehad omdat ze zich zorgen over je maken.
Ritsuka
8 jaar geleden
niet netjes om niet meer op te komen dagen en niet te reageren.

Het beste antwoord

Ja je kan werken zonder AO . Dan ben je nu in vaste dienst . Heb je 2x je salaris gehad zonder proeftijd overeenkomst of AO !! Dan ben je in vaste dienst . Dus je doet de AH een plezier om zo weg te blijven . Het zal nl NOOIT de bedoeling zijn jou direct in vaste dienst aan te nemen . Het is iets anders als men jou weleen AO heeft aangeboden en jij nog niet getekend hebt . Dus ja formeel kan je weg blijven en formeel gesproken kan de AH jou in gebreken stellen om niet op je werkte verschijnen . Maar in de praktijk zullen ze denken pf daar komen we goed van af . Succes.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Wat is een AO?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
@Vics
Arbeidsovereenkomst
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Nee ze hebben mijn niks aangeboden.
Het enige wat ze deden is een kopie van mijn id en bankpas maken