Waar kan ik een vca boek downloaden?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
7.3K
Ritsuka
9 jaar geleden
die krijg je bij de cursus
Ritsuka
9 jaar geleden
Bij mij op het werk hebben ze gewoon een stapeltje liggen in een kast, als je de cursus start krijg je sowieso het boek online via de training site, maar je mocht ook het echte boek meenemen

Antwoorden (1)

Je kan deze boeken niet gratis downloaden ivm. auteursrechten etc.
Via de volgende link kan je wel een vca boek digitaal downloaden tegen een lagere prijs dan de fysieke versie.
http://www.opleidensnel.nl/shop/vca-cursus/vol-vca-nl-pdf-lesboek/

Voor de fysieke boeken kan je het beste bij de grote organisaties als PBNA terecht.