Wat is het beste 'kleine' werving & selectie bureau?

Ik heb negatieve ervaringen met de grotere. Ik ben op zoek naar een bureau dat tijd voor mij neemt en mij serieus neemt m.b.t. de wensen die ik heb. En dus niet alleen maar bezig is met het zo snel mogelijk invullen van openstaande vacatures. Dus iemand goede ervaringen met de wat minder grote bureaus?

Ik heb WO niveau en heb meer dan 10 jaar werkervaring.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (3)

Ook ik, en het is lastig. Maar stel je salariseis bij in de hoogte. Selectie bureaus die verder willen gaan filteren zich uit, gezien je kennis en ervaring en kennis
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat het beste bureau is, hangt af van in welke sector je zoekt. Als je een klein bureau wil, zoek er dan een dat gespecialiseerd is in jouw beroepsgroep.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er is geen beste, want de beste is degene die optimaal resultaat geeft op het moment dat jij dat wilt. En dat kan niet altijd.

Ik vraag me alleen af, jij bent op zoek naar een baan? WO niveau, 10+ jaar ervaring... Dan heb je toch een eigen netwerk wat veel beter werkt dan een W&S bureau? Linked-In of zo helpt ook al veel.

Ik adviseer je om, als je perse via een bureau ergens wilt worden geintroduceerd, te gaan zoeken naar een bureau dat zich specialiseert in jouw discipline. Hoe meer specialisatie, hoe hoger de kwaliteit die je ervan kunt verwachten.
itsme