hoe oud moet je zijn om als vrijwillige dj te werken?

Wat is de minimum leeftijd om te werken bij bijvoorbeeld : de plaatselijke radio?

Als je nog geen diploma entertainment hebt .

Bvd

Toegevoegd na 45 seconden:
Wat is de minimum leeftijd om te werken bij bijvoorbeeld : de plaatselijke radio?

Als je bijvoorbeeld nog geen diploma entertainment hebt .

Bvd

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Onder de 13 jaar mag je niet werken. Daarboven mag je wel werken, maar er zijn strenge regels over het soort werk en de werktijden. Maar bij de radio werken mag wel, dat is niet zwaar of gevaarlijk. Het mag alleen niet na 19.00 uur 's avonds bijvoorbeeld.
Er wordt geen verschil gemaakt tussen vrijwilligerswerk of betaald werk.
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Oke bedankt voor de informatie!
Mvg stone