Hoeveel krijg je betaald bij de Albert Heijn als zestienjarige vakkenvuller?

Ik werk pas bij de Albert Heijn als vakkenvuller, maar het is me nog steeds onduidelijk hoeveel je nou precies verdient als zestienjarige. Op de site staat dat ik op deze leeftijd bruto €4,96 verdien, maar hoeveel is dat netto, dus wat krijg ik uiteindelijk op mijn bankrekening? En krijg ik bijvoorbeeld een kwartier/ half uur langer werken ook uitbetaald?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1K

Antwoorden (1)

Hoeveel je verdient per maand, hangt ervan af hoeveel uren je werkt. Ik heb een berekening gedaan voor je als je 15uur in de week zou werken dan is jou netto salaris €3,63.

Als je nou 40 uur in de week zou werken zou dit €3,81 zijn. Het hangt af van verschillende dingen, ook of je een vast contract of parttime contract hebt.

In de bron die ik toevoeg kun je zelf even rekenen.