Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mag mijn baas me ontslaan voor een grote mond?

Ik heb een vast contract en mijn baas zegt wel is tegen mij. Dat niet zo'n grote mond moet hebben. Persoonlijk zie ik het niet als een grote mond en collegas ook niet. Nou vroeg ik mij af of mijn baas me kan ontslaan omdat hij dat wel zo ervaart. Dit houd alleen in het grote mond gedeelte de sfeer of productie of kwaliteit of naam van het bedrijf leid er niet onder

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
5.8K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Als jij de baas of z'n familie of huisgenoten bewust beledigt of bedreigt kan dat een reden zijn voor direct ontslag vast contract of niet ! .,waarschuwingen verbaal maar dan ook schriftelijk bevestigt zijn ook een reden tot ontslag . Of als de baas vind dat jij niet past in de groep kan dat ook een reden zijn . Bij dat laatste moet er wel een procedure bij de kanton rechter worden doorlopen of een overeenkomst met wederzijds goed vinden , ja dan kan er vaak een schade vergoeding bedongen worden . Maar beledig je baas niet of bedreig hem niet dat zijn zelfs redenen voor ontslag opstaande voet. Je baas dient zich ook respect vol naar jou te gedragen en jij helemaal . Als je het ergens niet mee eens bent is het prima dat aan je baas te zeggen maar blijf netjes en correct . Zoek die grenzen niet op je baas heeft wel andere zorgen in deze tijd en die zit niet op een brutale medewerker te wachten . Succes .
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Een baas mag jou niet zomaar ontslaan voor een grote mond. Het is namelijk betwistbaar, en heb zelf 2 zaken gevoerd waarbij dit ter sprake kwam. Wel mag je uiteraard geen dreigementen uiten naar jouw werkgever toe.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding