positieve kant van kapper zijn ?

Ik moet in een beroepsoriëntatie de positieve kanten en negatieve kanten van het beroep op schrijven maar ik weet niks en kan niks vinden op het interner

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
4.5K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als je zelf al geen positive kanten aan dit beroep kan koppelen is dit beroep niets voor jou

Antwoorden (2)

Je ontmoet veel verschillende mensen daar moet je lol in hebben . Van ? Tot ? Het ligt ook wel waar je werkt in een dorp af stad maar je hoort van alles . Het vak verandert constant en dat moet leuk vinden anders wordt het niks ! Het is ook een zwaar beroep ,je kan allergieën oplopen , staan , luisteren en werken op avonden enz . Het duurt vaak vrij lang voordat je echt allround bent meestal zo 4 jaren ervaring in de salon ( dus niet op school ) op school leer je de meest minimale basis maar dan ook minimaal . Dus als jij er niet echt zin in hebt begin er NIET aan . Er zijn al genoeg matige kappers je moet echt ambitie hebben en plezier in je vak . Wat al opgemerkt als je voordelen niet ziet dan zijn ze er ook niet voor jou . Maar je moet vooral lol hebben om met de gekste en leukste mensen om te gaan ( dn ja ook anders om :)) zo niet ga iets anders doen succes.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dankuwel
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je hebt ALTIJD werk! Mensen blijven naar de kapper gaan want het is tegenwoordig voor de meeste mensen noodzakelijk in verband met werk e.d. om er verzorgd uit te zien.
sociale contacten.
iedereen wil je graag aan huis hebben om geknipt te worden
je vriend/in hoeft niet meer naar de kapper
je kan voor jezelf beginnen
zelf werktijden bepalen
doen wat je leuk vindt