Of de scholingsdag doorbetaald wordt is afhankelijk van wat er in de CAO van het bedrijf waar je werkt is opgenomen. Er moet vaak aan een aantal voorwaarden worden voldaan om voor doorbetaling in aanmerking te komen.

Bijvoorbeel dat er een 32-urige werkweek (4 dagen) moet zijn en 1 dag school. Of de studiedag wordt doorbetaald alsde werknemer minimaal 17 jaar oud is. Zie voor een CAO de bron. Lees bladzijde 8.
fisbel
9 jaar geleden
Ik neem aan dat je bedoelt de uren die je op school maakt dat je deze ook in uren vergoed krijgt. Dat is dus niet zo ik weet niet hoe jou school erbij komt dat het wel zo is maar dit klopt dus niet. Lees eventueel de cao door die waarschijnlijk wel ergens op je werk ligt.