Tijdelijk meer uren bij een 0-uren contract voor onbepaalde tijd?

Na drie keer een 0-uren contract voor een jaar te hebben gehad is mijn contact omgezet naar een 0-uren contract voor onbepaalde tijd.
Na een tijdje kwam er een vacature voor 36 uur per week, hier heb ik op gereageerd en ik ben aangenomen. Een tijdje na het gesprek ontving ik mijn contract. Nu staat er in dit contract dat ik deze uren voor een jaar krijg. Dus een 0-uren contract voor onbepaalde tijd en van 1-9-2014 tot 1-9-2015 voor 36 uur per week.

mag dit?
Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (2)

Je bent in vaste dienst ! Voor die 36 uur . Als je drie overeenkomsten hebt gehad dus twee verlengen en een start AO . En nu is dit de vierde ! Indien er geen 3 maanden uit dienst is geweest ben je nu in vaste dienst !! Bij twijfel raadpleeg de bond UWV of rechts loket . Succes
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hou dit even voor je en pas als ze je de uren willen afpakken kom je er op terug . Hoe langer je werkt des testerker sta je . Ook voor een ontslag vergoeding . Dus reclameer een maand voor dat ze je zouden opzeggen . Zoek van te voren al je loon uitdraaien en jaar uitdraaien bij elkaar . Of vraag op rijd kopieën bij de loon administratie
na 3 jaar in dienst te zijn van een bedrijf heb je recht op een vast contract.
als je dit gekregen hebt, dan kan jij na de datum dat dit vaste contract getekend is geen jaar of maand of dag contracten meer krijgen. als jij zoals je zelf vermeld een 0uur vast contract had. dan kan het niet dat je een 36 uur contract krijgt voor een jaar. ook al heb jij dit getekend is dit oplichting en of misbruik van rechtenkennis.