Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Nadat ik beoordelingsformulier heb getekend, heeft directeur getekend en negatieve aanpassing gedaan. Dat mag toch niet?

Als ik die opmerking, die negatief voor mij uitvalt, had gezien, dan had ik niet getekend.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
867
ItisILeClerc
11 jaar geleden
nee, dat is gewoon fraude
vraag jezelf af hoelang je nog voor een fraudeur wilt werken

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Inderdaad, als beide partijen het beoordelingsformulier ondertekend hebben, mag er niets meer veranderd of aan toegevoegd worden.
(Lees meer...)
11 jaar geleden
Dat is inderdaad niet de manier waar op het normaal gesproken hoort te gaan.

Je moet trouwens wel onderscheid maken tussen tekenen voor accoord en tekenen voor gezien. In het laatste geval betekent tekenen dus niet dat je het er mee eens bent, maar alleen dat je op de hoogte bent gesteld van wat er besproken is/ op papier is gesteld. In het laatste geval kan de directeur het nog rechtpraten door te zeggen dat hij, nadat hij de aanpassingen heeft gedaan, je het opnieuw heeft laten zien. Kennelijk heeft hij het je nogmaals laten zien, anders wist je er nu natuurlijk ook niet van.

Heeft de directeur aanpassingen verricht nadat je voor accoord hebt getekend, kaart dan de zaak aan bij de directeur en bij evt een vakbond of or.
(Lees meer...)
AlphaLimaSierra
11 jaar geleden
Nadat je hebt getekend mag er inderdaad niets meer worden veranderd in je beoordelingsformulier. Het kan ook nog zijn dat je over een negatieve zin hebt heengelezen. Je kan het niet bewijzen hoe het zit, jij fout of hij fout.

Ik neem aan dat je geen kopieen hebt gemaakt van het formulier nadat beide handtekeningen gezet waren, anders had je deze vraag waarschijnlijk niet gesteld maar gelijk je werkgever met die kopie om de oren gewapperd.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding