Kan mijn werkgever mij verplichten om andere werkzaamheden te doen?

Ik ben werkzaam bij een verzekeraar via het uitzendbureau. Ondanks dat de verzekeraar geen werk meer heeft voor mij en dus de samenwerking heeft beeindigd, loopt mijn contract met het uitzendbureau nog tot eind oktober. Zij moeten mij zodoende uitbetalen tot die tijd. Kunnen zij mij verplichten om andere werkzaamheden te doen, bijvoorbeeld bij hun op kantoor?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (1)

Ja, in principe wel, jij hebt een contract bij het uitzendburo en derhalve kunnen ze jou inzetten daar waar zij dat goed achten. Jij bent nl niet aangenomen voor specifiek dat verzekeringskantoor maar voor algemeen ( administratief) werk en waar dat werk is, is in principe niet interessant