Krijg ik een verklaring omrent gedrag in de volgende situatie?

Ik ben 3 jaar geleden aangehouden of verdenking van diefstal dmv braak( inbraak) k moest pasgeleden lang de reclassering die me een jaar voorwaardelijk heeft gegeven. En 6 jaar geleden ben ik vrijgesproken van diefstal in vereniging omdat een vriend van me iets had gestolen maar ik er niks van af wist, en 9 jaar geleden ben ik zelf veroordeeld voor diefstal, ik heb toen een taakstaf gekregen van 20 uur

Ik heb een vog nodig om stage te kunnen lopen in de haven, meer kantoorwerk maar soms ook doe-werk

Krijg ik een verklaring omrent gedrag?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

Dat valt niet zonder meer te zeggen. Het is afhankelijk van het risicoprofiel dat de baan met zich mee brengt. Je laatste misdrijf is minder dan vier jaar geleden en zal dus vermoedelijk verder wroden gekeken. Dan zien ze ook dat je eerder verdacht was. Afhankelijk van de werkeisen en de risico's die daarbij horen zal een afweging worden gemaakt. Kijk even in de bron, daar vind je ook de linkjes naar de risico en screeningsprofielen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als het langer dan 4 jaar geleden is gebeurt dan heeft het geen invloed op je VOG ( bij sommige misdrijven als zedendelicten zal het voor altijd invloed hebben op je VOG )