Hoe kun je werken bij een cosmetica merk?

Ik wil graag werken bij een cosmeticamerk
En dan het liefst dat ik veel naar andere landen kan reizen
En daar bijvoorbeeld het product moet showen.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (2)

Neem contact op met verschillende cosmeticabedrijven. Omschrijf het soort werk dat je graag wil doen, en vraag welke opleiding ze daarvoor aanraden. Vraag om een orienterend gesprek. Dat is iets anders dan een sollicitatiegesprek, maar het kan je de informatie geven die je zoekt.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je moet affiniteit met cosmetica hebben om bij een cosmetica bedrijf te kunnen werken. Meestal kun je intern een opleiding krijgen, maar een opleiding als kapper, schoonheidsspecialiste en/of visagiste, of een combinatie hiervan is een pré. Je moet enorm veel talent bezitten en een goede verkoper zijn. Je kunt gewoon op vacatures solliciteren, maar moet wel veel mazzel hebben om aangenomen te worden.
L'Oreal is de grootste onder de cosmetica merken, zij hebben de meeste merken onder hun hoede.
Hier vind je onder andere vacatures:
http://www.experteer.nl/vacaturebank/banen/vacatures/loreal

Toegevoegd na 6 minuten:
Je begint gewoon in Nederland, als je bewezen hebt dat je talent hebt, dan kun je promotie maken en mogelijk ook naar het buitenland.
Nog meer vacatures van LÓreal:
http://www.indeed.nl/vacatures?q=L%27or%C3%A9al