hoeveel verdien je ongeveer voor se ochtendkrant ?

Heb vandaag een krantenwijk gevonden voor in de ochtend , maar mijn vraag is hoeveel verdien je ermee ongever ?

Toegevoegd na 29 seconden:
Ik ga de telegraaf lopen

Toegevoegd na 1 minuut:
Se = de

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (2)

Dit is afhankelijk van de grootte van je wijk(en) en de afstand die je aflegt. Bovendien kan het uitmaken hoe oud je bent. Dus zonder nadere informatie kunnen wij niet weten hoeveel jij zal gaan verdienen.

Toegevoegd na 3 minuten:
- Het bezorgen van dagbladen levert je allereerst een vaste vergoeding van 0,035 euro per bezorgde krant op.
- Vervolgens komt daar 0,02 euro vergoeding bij per bijlage
- Vervolgens mag je daar 0,05 euro bij optellen voor iedere tweede bijlage.
- Ook krijg je een fietsvergoeding van 1 euro per bezorgdag.
- Tot slot ontvang je ook nog eens 0,25 euro per dag bij klachtenvrij bezorgen.

Maandelijks kan een krantenwijkvergoeding oplopen tot 160 tot 300 euro.
Amadea
9 jaar geleden
Op deze site http://www.nationaleberoepengids.nl/Krantenbezorger staat het volgende over de arbeidsvoorwaarden van een krantenbezorger:

"Arbeidsvoorwaarden krantenbezorger

Het salaris van een krantenbezorger hangt over het algemeen af van de grootte van de wijk en het aantal kranten dat hij moet bezorgen. Het netto loon ligt over het algemeen tussen de €80,00 en €150,00 per maand. Dit kan oplopen als de bezorger meer wijken op zich neemt of meer kranten moet bezorgen.".
Antoni
9 jaar geleden
Computoon
9 jaar geleden
Een krantenbezorger krijgt geen loon. Hij heeft geen dienstverband met de uitgeverij van de krant.