Krantengooien
Of vanaf 15 bij supermarkten
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Kranten'gooien' staat pas op nummer 6 van populaire baantjes.
In de horeca als ober, in de supermarkt vakkenbullen, in een winkel staan als verkoper, dat is de top drie.
Daarna volgen kassamedewerker en huishoudelijke hulp/glazenwasser. Op nummer 6 staat de welbekende krantenwijk.

Dus de baantjes waar geen afgeronde opleiding voor nodig is en de baantjes waar veel vraag naar werknemers is.

Zie ook hier overigens: http://bit.ly/1iJ75PH