Ik wil tennis toernooien spelen en werken, kan dat?

Ik heb een beetje een probleem.
Ik doe bijna examens en na mijn examens ben ik van plan heel veel te gaan werken.
Alleen nou is het dilemma ik tennis en speel regelmatig (elke maand wel 2) wel Een tennistoernooi, ik weet vaak 3 weken van tevoren mijn werkplanning terwijl je meestal een maand van tevoren moet opgeven voor die toernooien. Dan weet ik niet wanneer ik moet werken.

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

BVD.

Mvg, dar98

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Eigen baas worden, een eigen bedrijf[je] opzetten, dan kun je zelf je werktijden vaststellen.
Of
Ergens gaan werken waar het geen probleem is dat je een paar dagen afwezig bent, als je daarna maar weer een bepaald aantal uren wel kunt werken.

Eigen baas worden is moeilijk, maar niet onmogelijk. Je zult eerst moeten uitzoeken [marktonderzoek] in welke richting nog vraag is.
Bijvoorbeeld ergens een patatkraam beginnen. Doe je dat met nog iemand, dan kun je van te voren zeggen, dat je bepaalde tijden [bijvoorbeeld van elke 4 weken 2 keer een halve week niet werkt in verband met tennistoernooien].

Ergens gaan werken met vanaf het begin zulke verwachtingen, zal het niet gemakkelijk maken om een baan te vinden. Maar niets is onmogelijk en als je vroeg genoeg begint met zoeken...

@dar98 als je goed genoeg bent, zou je op een dag alleen kunnen tennissen en anderen in je bedrijf laten werken. Dat kost echter wel tijd, afgezien nog van het feit dat je eerst een bedrijf zou moeten beginnen.
Je bent wel lekker vroeg aan het denken over later wat je wilt en hoe het te verwezenlijken.

Succes ermee!