Ik zelf ben al m'n hele leven doof aan m'n linker kant (geen gehooringang), maar m'n rechteroor presteert gewoon prima, volledig waardoor ik het niet ervaar als ene beperking. Ik ben ook nog nooit anders gewend, stereo heb ik nog nooit gehoord.
Als ik geroepen word, dan is het altijd even rondkijken van welke kant het geluid komt, maar dit is ook geen ramp.
Ik werk gewoon fulltime op een kantoor, in een grote ruimte en het is prima te volgen voor mij. Ik weet niet meer of ik het in het begin bij mijn sollicitatie heb aangegeven, dit is al vele jaren geleden geweest.
Ik kom ook regelmatig op muziekevenementen en heb daar wel altijd een oordopje in m'n goede oor, daar ben ik extra zuinig op. Voordeel is wel dat ik maar 1 oordopje op maat heb laten maken, waardoor ik 50% korting kreeg ;-)
De uitmuntende communicatieskills welke soms vereist worden hebben ook met name te maken over hoe jij zelf kan uiten, hoe jij kan communiceren naar andere toe.
Zolang je goede oor goed functioneert (niet slechthorend is), voorzie ik niet al veel problemen met je SSD (Single-Sided Deafness).
Alvast succes met solliciteren!