Het is een onderdeel van freelancefair.nl. Adverteren kost geld:

"In 2009 is het bezoek aan freelance.nl wederom sterk gegroeid. De bijna 40 miljoen pageviews (2008: 25 miljoen) geven adverteerders een prachtige exposure! Freelance.nl is een interessant advertentiemedium voor opdrachtgevers, intermediairs en freelancers. De tarieven voor adverteren zijn concurrerend. Indien u deze omrekent naar een tarief op basis van CPM (cost per mille) is er geen vergelijkbaar aanbod beschikbaar voor het bereiken van uw doelgroep. We hebben de volgende advertentie-mogelijkheden..... (enz)
14 jaar geleden
Je kan adverteren op de site:

http://www.freelance.nl/?p=faq&pagina=adverteren&pb=1

Toegevoegd na 12 minuten:
Inschrijven op de site is trouwens gratis. Mogelijkheden zijn dan beperkt. Voor meer mogelijkheden moet je opwaarderen naar FreelancePro. Hier moet je dan weer je portemonnaie voor trekken.
AlphaLimaSierra
14 jaar geleden
Het heeft allemaal geen enkele zin, zoals je ziet zijn het allemaal promoters. Ze preken voor eigen parochie, gen probleem mee, maar momenteel is het het gewoon razend moeilijk om werk te vinden.