Mijn norm. uren zijn 16 uur, maar ik heb 19 uur gewerkt?

Hallo,

Ik ben sinds kort werkzaam bij de Albert Heijn en mijn norm. uren zijn 16 uur per periode, nu wil het geval dat ik er afgelopen periode 19 gewerkt heb, maar bij de kolom gewerkte uren staat slechts 16. Betekent dit dat ik de overige 3 uur bij het volgende salaris, als herberekening, nog zal ontvangen of is dit een kleine fout van het bedrijf waar ik achterheen moet?

Alvast bedankt

Groet

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ga hier even achteraan. Vaak wordt dit niet juist geregistreerd waardoor dit in een ´vergeethoek´ terecht komt. Mocht het namelijk zo zijn dat men het is vergeten, dan kunnen ze het nog bij jou volgende salaris optellen. Wacht je tot na je volgende salaris, dan moet men het optellen bij het dan volgende salaris en dan loop je wel erg achter de feiten aan. Kortom, stel gerust de vraag.. het is iets waar je recht op hebt en dat begrijpt met wel.