Weet iemand waar ik gratis visite kaartjes kan kopen?

?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Amadea
10 jaar geleden
Lees je vraag nog eens goed, dat kan niet...
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Lees de antwoorden, dan kan wel
Amadea
10 jaar geleden
Daar kan je rijk van worden, ergens gratis kaartjes vandaan halen en die dan gaan verkopen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als het gratis moet zijn dan hoef je ze toch niet te kopen?
Antoni
10 jaar geleden
Misschien wel via http://www.gratis.nl/ ?
ronron1212
10 jaar geleden
Als kaartjes gratis zijn dan koop je ze niet dan krijg je ze.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Via Vistaprint kun je gratis visitekaartjes krijgen tegen verzendkosten. Je hebt wel een beperkt aantal keuze uit de modellen. Maar goed, ze zijn dus gratis te krijgen.
Amadea
10 jaar geleden
Iets waarvoor je moet betalen is niet gratis, Louissa. Gratis is wat je cadeau krijgt, zonder er zelf iets voor neer te hoeven leggen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
de kaartjes zijn gratis, de verzendkosten niet. Je kan ze alleen niet ophalen bij vista. Maar je hebt wel een heleboel kaartjes voor weinig geld. Eigen foto's uploaden kan al vanaf 2,50.

Antwoorden (3)

je bedoeld vast, gratis krijgen. Dat kan bij Vistaprint, je betaald dan wel de verzendkosten, maar de kaartjes krijg je gratis.
Er zijn meer bedrijven waar je gratis visitekaartjes kunt krijgen:
https://www.google.nl/search?q=gratis+visitekaartjes+bestellen&rlz=1C1OPRB_enNL523NL523&oq=gratis+vis&aqs=chrome.0.69i59l2j69i57j69i60j0l2.3895j0j8&sourceid=chrome&espv=210&es_sm=93&ie=UTF-8
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Precies! Daar zijn ze gratis tegen verzendkosten. Alleen kun je niet zelf ontwerpen en heb je een beperkt aantal keuzes. Maar het kan dus wel ;)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Goed antwoord,een dikke plus van mij+
HeerVoldemort
10 jaar geleden
Alleen 1ding...de verzendkosten. Mijn man wilde een keer op die aanbieding in gaan. 250 kaartjes. En bezorgkosten van €21, 35
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
En nog wat: de naam Vistaprint komt ook op je kaartje. Ik dacht aan de achterkant, maar dat weet ik niet zeker.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat is nou...gratis kopen :), bedankt voor de reacties. Ik noem Vistaprint als voorbeeld, maar er zijn er nog veel meer die ze gratis aanbieden, maar dan krijg je er 10.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
heer voldemort
de verzendkosten waren bij ons maar 5,95 voor 250 kaartjes.
dus bijna gratis
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt, dat klinkt al stukken beter.
ronron1212
10 jaar geleden
Gratis is gratis dit is dus niet gratis.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
De kaartjes zijn gratis, dat is de vraag.
Gratis "kopen" lijkt me moeilijk.
Wel heel voordelig is ze zelf te maken met een computerprogramma. bv. Word. Dan moet je (liefst kleuren-) printer wel minimaal 120 grams papier aan kunnen anders krijg je van die slappe visitekaartjes. Succes!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je zou zelf kunne maken veel goed koper maar gratis ... Lijkt me lastig