Wat is het salaris van een werkvoorbereider in de spoorwegen?

Goede dag allemaal!

Wat is het gemiddelde salaris van een werkvoorbereider 2 in de "rail" sector? Bij deze functie dient men leiding te geven aan een werkvoorbereider 3, calculaties maken / tekenwerk en het communiseren met nevenpartijen, opdrachtgever en projectleider.

Verdere info; ik ben 27 heb een hts + Wo opleiding richting technische bedrijfskunde en management. Daarnaast heb ik 1 jaar werkervaring vca en prince 2 certificaat.

Ik hoor graag van jullie!

Owja daarnaast moet uitgegaan worden van een contract met: lease auto13e maand,25 vakantiedagen en 23 adv dagen bij een 40urige werkweek

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

Ik denk dat je de CAO Railinfra eens moet doornemen. De functie werkvoorbereider wordt op pag. 44 ingedeeld in salarisgroep 8. Maar de feitelijke indeling hangt niet alleen af van de functiebenaming maar zeker ook van de feitelijke werkzaamheden. Daarnaast kent deze CAO ook een a-la-carte: daarmee worden niet salarisonderdelen geregeld zoals leaseauto, vrije dagen 13e maand etc.