Je kunt niet alleen met een VMBO diploma ICT-er worden in het leger. Wel kun je opleidingen in het leger volgen om daar ICT-er te worden. Eerst zul je wel opgeleid moeten worden tot soldaat, en daarna kun je je keuze maken welke kant / richting jij wilt opgaan.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik denk dat je juist eerst iets in de ict moet doen als mbo opleiding!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat kan uiteraard ook natuurlijk, dan heeft hij of zij al een achtergrond.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Oke bedankt! Voor de andwoorden!