Een gedeelte van mijn normale arbeidsuren worden als overuren opgegeven op loonstrook?

Het is mij opgevallen dat mijn werkgever een gedeelte van mijn normale arbeidsuren als overuren heeft opgegeven op mijn loonstrook? Hoe kan dit, ik heb gewoon mijn normale arbeidsuren gewerkt.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ritsuka
10 jaar geleden
van hoe laat tot hoe laat?
paulus811
10 jaar geleden
Het maakt voor de belasting uiteindelijk ook niet uit. Je betaalt namelijk over het totale loon belasting, ongeacht of dat gewone-, over- of uitbetaalde vakantieuren zijn.

Antwoorden (1)

Ligt eraan aan de hoeveel uren contract jij hebt. Stel dit is 40 uur en jij werkt ook 40 uur zijn dit inderdaad geen overuren. Maar als dit 20 uur zijn en je zegt ik werk altijd dezelfde aantal uren bijvoorbeeld 32 dan zijn dit over uren. Mijn vraag aan jou is of je weet hoeveel uren contract je hebt...
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ik werk al jaren elke dag 9,8 uur (vaste arbeidsuren), heb verschillende objecten. Altijd is het op de juiste manier verwerkt maar de laatste keer niet? Kan dit juridische technisch?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Oke, dat is vreemd. Heb je het al zelf gevraagd aan de loonadministratie wellicht een fout? Of heb je pas geleden toevallig eenmaal op een zondag of avond gewerkt. Omdat je hiervoor soms een toeslag krijgt... het zijn maar wat opties hoor.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee, er zijn geen bijzonderheden geweest afgelopen maand.