Collega irriteert zich aan mij, wat kan ik hier tegen doen?

Momenteel heb ik nog 5 weken stage (gelukkig bijna voorbij)
Ik zit er mee dat er een collega (niet mijn stagebegeleider) op het kantoor is die alles aan mij irriteert, alles wat ik zeg of doe is niet goed volgens hem en daaraan irriteert die zich.
Met hem praten helpt niet want dat wil hij niet.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Waarom bespreek je dat niet eens met je stagebegeleider?

Antwoorden (1)

Kun je niets aan doen, je zult altijd mensen hebben die jou niet liggen, of andersom.
En vooral als het nog maar 5 weken is, negeren. Niet doodzwijgen, dus gewoon goedemorgen, middag enzovoort. Maar laat je niet op de kast jagen. Het is zijn probleem, laat het lekker zijn probleem blijven
anneliez
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
+!