Is een radio aan in een kantoorruimte van een kleine 20 vierkante meter waar 2 soms 3 mensen werken normaal?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (2)

Als dit de sfeer voor de werknemers bevordert, zou ik mij afvragen waarom niet niet normaal is.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1e niet = het ;-)
Persoonlijk ben ik daar pertinent tegen; een kantoor is een werkruimte (dus ook geen oortjes in (ergernis nr 1; werken/communiceren met iemand met oortjes in . . . He?)) en geen pretpark.

In een kantoor kan het geluid ook als 'belastend' worden ervaren. Zeker in ruimten waar ook nog eens kantoormachines staan die een doorlopend (achtergrond)geluid veroorzaken en waardoor de radio weer boven die geluiden moet uitkomen.

Hebben we het nog niet gehad over telefoneren met een radio aan.

Verder kan de keuze van de soort muziek die gedraaid wordt een oorzaak zijn voor onderlinge wrijvingen.

Voorts is het zo dat de werkgever rechten moet betalen aan de BUMA
(ook al is het je eigen radio).
Toch snel een paar honderd euro per jaar.