Hoeveel is een bruto salaris van € 1.700 in Nederland?

Hallo,
Ik verontschuldig me voor mijn taal als ik geen Nederlands spreekt en ik ben met behulp van een vertaler in google.
Ik ben een vreemdeling en het werd me een baan aangeboden in Nederland, in Maarssen (bij Utrecht) als een meertalige klantenservice. Het bruto salaris dat mij werd aangeboden is € 1700 per maand, werken 24/7 met nachtdiensten. Gezien het feit dat ik een EU-burger, alleenstaande man, 31 jaar oud, wat is het nettoloon dat ik zal verdienen per maand? Bovendien zijn kamer huren duur in Utrecht (bijvoorbeeld, hoeveel is een eenpersoonskamer in huis delen)? Hartelijk dank voor uw hulp.

Toegevoegd na 1 uur:
het spijt me dat ik niet kan begrijpen wat je zegt, maar het feit dat ik ook zal werken nachtdiensten betekent dat ik zal minder verdienen dan € 1.400 netto loon? misschien 1300 of 1200 €? dank

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.9K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hallo, even als reactie zou het ongeveer 1430,50 EUR zijn. Dit antwoord heb ik via http://www.loonwijzer.nl/home/salaris/brutonetto
Maar nogmaals, dit is ongeveer. Ik hoop dat een antwoord (geen reactie) nauwkeuriger wordt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja dat dacht ik dus ook AlbertCamus dus ik gaf dit ook niet in reactie. Hoopelijk weet iemand meer over al deze regels en kan een goed antwoord maken. Ook al is het antwoord van Wavaria ook al prima lijkt me.
SimonV
10 jaar geleden
Reageren in Engels lijkt me wel handig.
I think you'll appreciate it if we respond in the English language.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Een andere taal is hier niet toegestaan SimonV.[zie de richtlijnen]
SimonV
10 jaar geleden
Oeps! Ik wit het, maar in zo'n geval vergeet je het. De wet kent geen verplichting extra te betalen voor een nachtdienst. Maar als er iets over in de cao staat, zal het nettoloon meer worden dan € 1430,-.

Het beste antwoord

Volgens de berekening die ik heb gemaakt op basis van jouw geboortjaar krijg je volgens deze berekening 1430 euro aan netto loon.

http://www.berekenhet.nl/werk-en-inkomen/nettoloon.html

Als je wilt kun je het nog even narekenen, ook met extra's en dergelijke.