Welk contract is belangrijker tijdens me stage?

Ik ben 17 jaar oud en ik doe de opleiding assistent MBO4 accountant/bedrijfadministrateur leerjaar 2.

Ik moest voor school 23 weken waarvan ik 20 weken 36 uur stage moet lopen. Dit stond in het contract van school.

In het contract van mijn bedrijf stond dat ik 40 uur moet werken per week en dat ik 20,5 week moet werken (door kerst en nieuw).

Ik heb tot nu toe 40 uur per week gewerkt om uiteindelijk 2 weken meer vrij te krijgen op het einde.

Weet iemand welk contract belangrijker is?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Het contract van school is belangrijker, maar dat zal het probleem niet zijn. Al had je dit wel met je mentor moeten overleggen voordat je aan je stage begon. Het gaat erom dat jullie allemaal evenveel uren stage lopen, daar voldoe je in dit geval ook aan, voor zover ik het begrijp. Naar je mentor en dit even uitleggen, biedt gelijk even je excuses aan dat je dit niet eerder hebt gemeld, omdat je dacht dat dit zou mogen en daar daardoor niet aan gedacht hebt.