Hoe neem ik contact op met een boer (voor werk)?

Hallo!

Ik heb dringend werk (en vooral geld) nodig en ben dus op zoek naar een baantje. Aangezien ik in een dorp in Flevoland woon is er nergens werk te vinden. Werken in een stad is geen optie, want ik heb geen geld voor vervoer... En geen geld voor vervoer omdat ik geen werk kan vinden, dus ik zit in een vicieuze cirkel terwijl de rekeningen meer en meer worden...

Toen, op het moment dat ik me geen raad meer wist, dacht ik aan werken bij een boer. Genoeg boeren in Flevoland lijkt me. Maar hoe kom ik daar nu mee in contact? Ik heb gegoogled, maar ik kan niets vinden. Weet iemand hoe ik in contact kom met een boer? Op dit moment wil ik overal wel werken, als ik maar werk heb, maar ik heb hier zo'n beetje alles al geprobeerd, ik ben ten einde raad...

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Langs gaan is bij een boer de beste optie, deze mensen kunnen je dan direct zien.
En aangezien zij niet met een online sollicitatieprocedure werken is dit op bellen na de handigste snelste manier.
Als je de naam van de boer weet kun je vaak in het telefoonboek met zn nummer achterhalen.

suc6
GrtZ..