Hoe lang mag je over een LOI opleiding doen?

Ik heb 2 jaar geleden via de LOI begonnen met BKB. Destijds ben ik vanwege omstandigheden hiermee gestopt en zou nu toch hiermee verder willen gaan. Mijn vraag is dat nog mogelijk?
Mijn accountview is al verlopen, maar zou dit weer geactiveerd kunnen worden.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
5.1K
ronron1212
10 jaar geleden
gewoon opnieuw betalen.

Antwoorden (1)

Ik dat je te laat bent.

Uit de algemene voorwaarden van LOI:
"Niet iedereen studeert in hetzelfde tempo. Bovendien kan het gebeuren dat je om welke reden dan ook je studie tijdelijk moet onderbreken. Bij de LOI is dat geen probleem. Volg je een opleiding met een aanbevolen studieduur van 1 tot 6 maanden, dan heb je 12 maanden recht op correctie en begeleiding. Volg je een opleiding die langer duurt dan 6 maanden, dan heb je recht op correctie en begeleiding voor een periode van tweemaal de aanbevolen studieduur (de studieduur bij het aanbevolen studietempo), zoals die bij elke opleiding staat aangegeven in de opleidingsinformatie met een maximum van 6 jaar. Wanneer de inschrijving voor een (bepaalde versie van een) opleiding wordt gesloten, kan dit gevolgen hebben voor de periode waarin je recht hebt op begeleiding, huiswerkcorrectie en examenmogelijkheden. Je wordt hiervan uiteraard zo spoedig mogelijk op de hoogte gebracht. De studieleiding houdt zich het recht voor om wijzigingen in het studieprogramma door te voeren."

Volgens de informatie op de site van LOI is de standaardduur van BKB 5 maanden. In dat geval zou je maximaal 12 maanden recht hebben op correctie en begeleiding.

Het beste kun je natuurlijk contact opnemen met LOI.

Toegevoegd na 44 seconden:
"Ik dat je te laat bent." = "Ik denk dat je te laat bent."
Computoon