hoeveel verdien ik bruto, in de thuiszorg voor 24 uur en wat houd ik netto over?

Toegevoegd na 27 seconden:
huishoudelijk

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.1K

Antwoorden (1)

Ik neem aan 24 uur per week tegen het minimumloon. Volgens mij verdien je bij de thuis zorg net iets meer dan 9 euro per uur. Ik meen 9,47. Dat maal 1,08, want het vakantiegeld word in het uurloon verrekend. Is dus 10,23 bruto per uur. Dat komt ongeveer op 1060 euro per maand bruto.
Wat ik vervolgens uit de bruto netto calculator krijg is dan ongeveer 850 euro netto per maand. Hier komen dan wel nog de netto reisvergoedingen bovenop.