Jobaanbod via mail gekregen maar wil nog wat bedenktijd omdat ik nog andere sollicitaties lopen heb. hoe antwoorden?

De aangeboden job is bij een heel leuk bedrijf met leuke mensen. Ook een leuke jobinhoud, alleen de verdiensten zijn wat aan de lage kant en ook de afstand iets verder dan ik gehoopt had. Ik heb morgen nog een sollicitatiegesprek maar ik zou toch vandaag al iets om de email moeten antwoorden.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik zou gewoon tot morgen wachten voor je antwoord geeft.

Antwoorden (1)

Ten eerste niemand verplicht u tot reageren.
Maar u kunt ook wachten totdat u meer uitsluitsel heeft bij het andere gesprek voordat u reageert.
Immers ik zou als werkgever niet zo blij zijn als ik een sollicitant zou hebben die even een timeout vraagt omdat hij nog een gesprek heeft lopen.
Immers voor u ....................tig anderen ;-)

Succes.