Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is een handige kar om folders te lopen?

Netwerk VSP heeft 300 kg aangeleverd en met mijn fietstas red ik het niet.
Ik twijfel om een winkelwagentje te huren maar die heeft 4 zwenkwielen en de stoep loopt niet altijd horizontaal.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
6.5K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik raad je aan om GEEN winkelwagentje te nemen, waarom niet? Omdat hij als hij volgeladen is, aardig snel kan vallen op de hobbelige stoep. Maar is jouw plan om de 300 Kg in één keer te lopen?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee, in 2 keer
bamibal
10 jaar geleden
En waar huur je een winkelwagentje?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Voor 50 cent bij een supermarkt, en het is nog borg ook :). Nee grapje. Die moet je dan eerst huren inderdaad.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Bij ons in de wijk loopt altijd een jongen met een oude kinderwagen.. Makkelijk te duwen en wendbaar
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
+ en een stuk minder bukken dan bij een bolderkar, alleen gaat de wagen in het plaatje gaan 150 kg kunnen dragen.

Andere antwoorden (4)

Een bolderkar heeft luchtbanden en loopt best comfortabel.
(Lees meer...)
Plaatje bij antwoord
10 jaar geleden
Ritsuka
10 jaar geleden
Zie ik bij mij in de wijk ook vaak
Je zou op een steekwagen een krat vast kunnen maken en dan moet het ook lukken!
Veel succes.
(Lees meer...)
10 jaar geleden
je zou een boodschappenwagentje kunnen nemen,ik heb folderbezorgers hiermee weleens zien lopen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Een oude wandelwagen is ook een optie, zitting eruit halen, en dan een houten kratje ervoor in de plaats. Heb hier zelf ook een jaar mee gelopen, is prima te doen. Waarschijnlijk kan je niet al je kranten in een keer meenemen, maar dat is dan ook het enige nadeel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding