Welke vakbond is geschikt voor winkelpersoneel?

Ik werk in een winkel en heb een conflict op mijn werk.
Heeft het zin om mij nu nog hiervoor in te schrijven bij een vakbond, zo ja, welke is hier dan het beste geschikt voor?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.1K

Het beste antwoord

FNV en CNV hebben beide onderdelen waar je lid van kunt worden.
Voor bestaande problemen kun je als je lid wordt wel advies krijgen, maar eventuele verdere stappen (bijvoorbeeld proces) of uitgebreide begeleiding niet, daarvoor moet je langer lid zijn.

Vaak kom je in een conflict al snel verder als je goed advies krijgt en dus kun je maar het beste lid worden.