Mijn werkgever is na drie tijdelijke contracten een maand te laat dit te overleggen, dat ik drie maanden en een dag weg zou moeten wat nu?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Kun je je vraag iets duidelijker maken?
ronron1212
10 jaar geleden
Dat is dus de vraag te laat over de contract datum of voor het eind van de contract datum wat is het?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Jammer dat gast 161030 hier niet op reageert, met deze vraagstelling kun je meerdere kanten op.
Computoon
10 jaar geleden
Ik heb het als volgt geïnterpreteerd: vraagsteller heeft 3 tijdelijke jaarcontracten gehad. Zijn werkgever had de bedoeling om hem na die 3 contracten drie maanden niet voor hem te laten werken. De werkgever komt daar echter pas achter een maand nadat het laatste jaarcontract voltooid is.

Antwoorden (2)

Dan ben je nu in dienst voor onbepaalde tijd.

Als je werkgever nu nog van je af zou willen, moet hij een ontslagvergunninig aanvragen of de arbeidsovereenkomst laten ontbinden bij de kantonrechter.

Als de vergunning wordt verleend of de overeenkomst wordt ontbonden en je van mening bent dat sprake is van kennelijk onredelijk ontslag kun je een schadevergoedingsprocedure tegen je werkgever beginnen.

Laat hopen dat hij dat allemaal niet doet, dan heb je nu een vaste baan.
Computoon
10 jaar geleden
HeerVoldemort
10 jaar geleden
+ van mij. Er van uitgaande dat de vraagsteller bedoeld dat zijn contract dus inderdaad al is afgelopen.
Laat je ook vooral niet onder druk zetten om te tekenen. Je hebt arbeidsrechtelijk nu inderdaad een contract voor onbepaalde tijd en hij kan niet zomaar van je af.