Welk uurloon kan ik vragen als dagoppas voor een tweeling van drie maanden?

Het gaat om twee dagen van negen uur oppassen bij het gezin thuis. Ik ben zeer ervaren en heb SPH opleiding en werkervaring in opvoedingsprojecten.
Ze vroegen of ik ook af en toe wat huishoudelijke klusjes wil doen..

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Volgens het Nibud:

"Het tarief hangt af van het aantal kinderen. Voor één kind is tussen de € 4,- en € 6,- per uur redelijk. Deze vergoeding is puur en alleen voor het oppassen. Als uw kind veel aandacht vraagt, kan dit bedrag aan de lage kant zijn. Voor 2 kinderen wordt een bedrag tussen € 6,- en € 8,- per uur aangehouden, bij drie of meer kinderen tussen € 8,- en € 10,-."

Ik denk dat je ergens tussen de euro 10.- en euro 15.-/uur uitkomt.
Computoon
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Nou, aangezien het er 2 zijn, en ze drie maanden zijn, EN je huishoudelijke klusjes gaat doen, lijkt me een bedrag tussen de 15/20 wel goed per uur. Ik kreeg voor schoonmaakwerk 13,50 jaren geleden toen ik 16 was en jij neemt 2 kids op je, pasgeborenen vragen veel werk en aandacht.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Jij werd enorm overbetaald toen.... het minimumloon in Nederland ligt net boven de 9 euro voor volwassenen!