Hoe laat beginnen de mensen bij blokker met werken?

Ze gaan om 9 uur open maar kan het ook dat ze bijvoorbeeld om 7 uur al beginnen? Graag alleen antwoorden als je het echt van de blokker weet! Bedankt

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Om kwart voor negen moet je aanwezig zijn, om de kassa vast klaar voor gebruik te maken en de winkel te vegen, of te stofzuigen voordat de klant komt, dan moet de winkel in orde zijn voor de klant. De voorraad kan vroeg in de ochtend worden geleverd, maar daar hoeft het winkelpersoneel niet bij aanwezig te zijn, dat doet de bedrijfsleider, of assistent bedrijfsleider, de vakken worden gevuld onder werktijd. Dit kan verschillen per winkel, omdat Blokker ook van zelfstandige ondernemers kunnen zijn. Meestal moet je ook onbetaald een kwartiertje na werktijd doorwerken, om de kassa te tellen, de opbrengst in de kluis te doen en de toonbank netjes achter te laten. (Mijn dochter heeft er een paar maanden gewerkt).

Toegevoegd na 9 minuten:
Kwart voor negen, kan ook kwart voor 10 of nog anders zijn, in ieder geval een kwartier voor je werktijd begint.