Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Moet men reageren als een werkgever zegt dat deze je sollicitatiebrief 'in goede orde ontvangen' heeft?

In dit geval betreft het niet een algemene afdeling personeelszaken maar één persoon waarbij ik solliciteer.

Zo ja; hoe?

Toegevoegd na 30 minuten:
Nja, moeten..
Komt het beter over als je het wel doet?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
757

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

nee, daar hoef je niet op te reageren. kun je voor kennisgeving aannemen.
(Lees meer...)
AlphaLimaSierra
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Tot zover; bedankt! Komt het beter over als je het wel of niet doet?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee, juist niet. Het is een mededeling naar jou en daar moet je echt niet verder op gaan reageren. Het komt in mijn ogen ook niet goed over want dan laat je merken dat je het 'systeem' niet begrijpt.
ItisILeClerc
10 jaar geleden
erop reageren zou bijzonder vreemd zijn
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Inderdaad, niet op reageren. Pelle heeft gelijk want het komt inderdaad over alsof je het "systeem" niet begrijpt.
AlphaLimaSierra
10 jaar geleden
bovendien krijg je een eindeloos proces, als je er wel op reageert. de mogelijk nieuwe werkgever, moet dan weer reageren op jouw reactie, dat je zijn reactie hebt ontvangen :)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dus het is een formaliteit en een ongeschreven regel om niet te reageren? Het "systeem" als in solliciteren?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dank!
En als je nog aanvulling wilt geven n.a.v. mijn laatste vragen; voel je vrij me te p.m.'en :)

Andere antwoorden (1)

Nee, het zou zelfs vreemd zijn om te reageren op een ontvangstbevestiging. Wat zou je moeten schrijven: bedankt, ik ben blij dat PostNl haar werk goed gedaan heeft?
(Lees meer...)
Computoon
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding