Werken tempo team en adecco samen?

Ik zie soms wel is dezelfde vacature bij adecco en die hebben ze dan ook bij tempo team staan zoeken hun samen naar geschikte personen voor dezelfde vacature of werken hun gewoon apart ?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.8K
ronron1212
10 jaar geleden
Een opdrachtgever kan die natuurlijk bij verschillende bureaus uitzetten.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dus als je bij de een word afgewezen kan ik het nog bij de andere proberen..
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat wilde ik ook al zeggen, een bedrijf vist vaak bij meerdere uitzendbureau's. Dat zal je merken als je bij een bedrijf werkt waar veel uitzendkrachten lopen, dat ze via verschillende bureau's komen.
ronron1212
10 jaar geleden
Kan je proberen maar je bent dan al afgewezen door de werkgever

Het beste antwoord

Nee Tempo-team is een onderdeel van Randstad maar zeker niet van Adecco.

"Tempo-Team werd in 1984 voor een relatief laag bedrag overgenomen door Randstad Holding. Daar kreeg David van Gelder de opdracht om van Tempo-Team een tweede Randstad te maken. In 2008 heeft Tempo-Team in Nederland de activiteiten van Vedior overgenomen."
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

nee ze werken niet samen maar een bedrijf die personeel zoekt zet het vaker uit bij meerdere uitzendbureaus om zo sneller de vacature vervuld te krijgen.