Hoe kan ik efficiënt een afrekening overtekenen via Word/Excel?

Voor een eindopdracht op school zou ik graag een afrekening/factuur willen invoegen. Aangezien dit geen scan van het originele document mag zijn moet ik deze factuur overtekenen op de juiste schaal, afmetingen, etc.. Hoe kan ik dit zo nauwkeurig en efficiënt mogelijk doen? Bestaat er een programma waarmee je bijvoorbeeld het document inscant en er als het ware overheen kunt tekenen met je pc om zo een zo goed mogelijk 'duplicaat' te ontwerpen? Ik heb het al in Word en Excel geprobeerd maar dit lukt mij niet goed aangezien ik de afmetingen van mijn tabellen, lettertypes,... niet op de mm exact kan instellen.

Wie weet raad? Alvast bedankt voor de medewerking!

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

1) scan een faktuur, 2) neem hem goed in beeld en doe printscreen (Prt Sc), 3) open paint, 4) plak, 5) Verander het een en ander, 6) Selecteer het relevante stuk met copy, 7) open je document (Word of Excell) en plak het daarin

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100