Hoelang mag een werkgever stilzwijgend verlengen?

Ik heb een contract bij Jumbo en mijn werkgever zegt dat hij wel is verlengd, ik moest niks tekenen dus hij is stilzwijgend verlengt. Nu wil ik weten hoelang dat nog mag tot ze me moeten ontslaan of voor vast aan moeten nemen. (Ik zit nu in mijn 2de contract van 6 maanden)

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Voor een contract verlening hoef je niet te tekenen het is wel zo goed als je werkgever aangeeft dat hij het graag wil verlengen. Hij mag in elk geval drie keer een contract voor bepaalde tijd aanbieden en daarna moet het er een voor onbepaalde tijd worden.
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Goed antwoord, kan helaas niet plussen nu.