Als je valt onder de CAO Particuliere Beveiliging geldt het volgende:

"ARTIKEL 53 MAALTIJDVERGOEDING

De werknemer heeft op declaratiebasis recht op een maaltijdvergoeding van maximaal € 8,61 (8,78 vanaf loonperiode 3 2013):

- indien de dienst aanvangt voor 13.00 uur en eindigt na 19.00 uur, of
- indien na aanvang van de dienst blijkt, dat deze ten minste 2 uur langer is dan was vastgesteld.
De vergoeding wordt jaarlijks met ingang van loonperiode 3 geïndexeerd op basis van het CBS prijsindexcijfer afgeleid met als peildatum oktober. Er wordt rekening gehouden met de maximale fiscale mogelijkheden."

Op basis van dit artikelzou het antwoord 'nee' zijn, want een dienst van 13.00-24.00 uur begint niet voor 13.00 uur.
Computoon