Ik ga weer eens een bijbaantje zoeken, maar ik zou dan graag in elk geval iets met muziek doen. Waar kan een 16 jarige dan allemaal naar zoeken?

Natuurlijk is er werken in een CD winkel e.d., maar wat zijn nog meer baantjes waar ik naar kan kijken.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Straatmuzikant.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een moeilijke vraag want er zijn niet egt muziek banen voor 16jarigen

Het beste antwoord

Inderdaad muziekles geven. Ik heb ook een baantje in de muziek, namelijk penningmeester bij een poppodium. Ook help ik mee met de promotie. Hierdoor zit ik echt middenin de wereld van muziek.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Cool :)

Andere antwoorden (3)

muziekles geven aan jongere kinderen die op hetzelfde instrument spelen aan een muziekschool.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als je piano kan spelen en in amsterdam woont, kan je mij wel les geven tegen betaling.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
sorry wow gaat hem niet worden, ik speel ten eerste geen piano en woon ten tweede niet in amsterdam
Meerjarenplan: je zou als vrijwilliger aan de slag kunnen bij een poppodium of jongerencentrum. Hier krijg je geen geld voor, maar vaak wel gratis toegang en consumpties. Door je flink in te zetten zou je kunnen groeien naar een betaalde functie of misschien valt het later te combineren met een vervolgstudie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Solliciteer bij in lokaal radio station. Kameraad van mij heeft dat ook gedaan op zijn 16de. Nu paar jaar later draait hij zelf op feestjes.