waar kan ik buitenlandse stages vinden?

Hey
Ik zit nu in derde jaar van mijn opleiding. Dus in september 2013 moet ik een stageplek (meeloopstage) hebben. Graag wil ik stage in het buitenland alleen vacatures van school zijn al bezet of spreken mij niet zo aan.
Mijn vraag of iemand een betrouwbare site/link met betrekking tot buitenlandse stage. En/of iemand hier al ervaring heeft gehad

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
via/via werkt vaak ook goed. Ken je iemand in het buitenland? Kennen je ouders iemand in het buitenland?

Antwoorden (3)

Op deze site
http://www.buitenlandsestage.nl/

Kun je verschillende stage plekken op no cure no pay basis vinden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Binnen de toerisme kun je kijken op www.kenwerk.nl
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Www.stagemarkt.nl
Goede ervaringen mee, zit nu zelf in Londen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
oke bedankt allemaal