Wat voor vragen worden er op een sollicitatie gesprek gesteld? en wat voor vragen kan ik stellen (bij de burger king)

Toegevoegd na 7 minuten:
ik solliciteer voor de baan: kassamedewerker

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2.4K

Antwoorden (6)

Indien het voor de functie van hamburgerbakker of verkoper is, zou ik me maar niet te veel zorgen over de vragen maken.

Ze kijken meer of je gemotiveerd bent!
En op welke tijden jij beschikbaar bent.

Maar je zou kunnen vragen of je een rondleiding kunt krijgen om een goed beeld te kunnen vormen over wat het werk precies inhoudt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vragen; Geef een paar goede en slechte eigenschappen van jezelf; ben je flexibel, kun je werken in groepsverband, neem je initiatief?

Jouw vragen; Zijn er meer vrouwelijke of mannelijke collega's, wat zijn de secundaire arbeidsvoorwaarden, bestaat er een toeslag voor weekend en/of avonddiensten? Hoelang vantevoren wordt het rooster bekend gemaakt?

Succes met je sollicitatie!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heel goed dat je je voorbereid een vraag die langs zou kunnen komen is ;waarom zouden we juist jou moeten aannemen? Wat versta jij onder om in teamverband te werken? Noem 3 goede eigenschappen overjezelf en 3 minder goede eigenschappen. De vragen die jij zou kunnen stellen is wat je uren zijn en je werktijden. Hoe de sfeer is in het team.Wat men ban jou verwacht? Wacht nog even om te vragen wat je gaat verdienen. Doe dat als laatste. Heel veel succes!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je zult ook wel 'wat doe je als...' vragen gaan krijgen: wat doe je als een klant zegt dat hij 20 euro gegeven heeft, terwijl jij zeker weet dat het 5 euro was, wat doe je als iemand tegen je schreeuwt... Dat soort dingen. Je hoeft niet overal een pasklaar antwoord op te hebben, als maar blijkt dat je het hoofd koel kunt houden in dat soort situaties.
En natuurlijk de vraag of je wel vaker met geld gewerkt hebt!
Zelf zou ik vragen wat de voorschriften zijn voor de omgang met de klanten en of je daar nog in getraind wordt (meestal wel hoor, bij dit soort ketens...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vragen die gesteld kunnen worden gaan over je gedrag (heb je geen VOG nodig?
Vragen die je normaal kan vragen zijn over het bedrijf, de klanten, de gang van zaken etc. Maar zoals eerder gezegd hoef je je daar bij de Burger King waarschijnlijk niet/minder druk om te maken.

Succes!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarom wil je graag bij ons werken?
Heb je werkervaring?
Heb je wel eens prive ruzie gehad met iemand op school en hoe heb je dat toen opgelost?
Wat doe je als een klant tegen je zegt;"he muts, geeft mij eens snel een frietje" Wordt je dan boos of lach je dan vriendelijk tegen hem/haar.
Wat doe je als je Euro 10,- teveel krijgt van een klant en die merkt niets.
Ben je bereid om plotseling in te vallen wanneer je collega's ziek zijn?
Ben je bereid om over te werken?
Wat voel je je als je kassarol is vastgelopen en er 10 mensen aan je kassa staan?
Succes met je sollicitatie!