Op welke manier kan een moeder redelijk wat geld thuis verdienen? (geen flauwe opmerkingen s.v.p.)

Toegevoegd na 20 seconden:
Ik bedoel daarmee. Als je niet van huis weg kan.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Via de thuiswerkcentrale kan je allerlei werk vinden. Als een voorbeeld:

* Inpakken
* Directe Verkoop
* Telefonische Verkoop
* Verzendklaar maken van mailings
* Diverse PC Werkzaamheden

Het lezen van email & klikken op links wat op veel websites wordt aanbevolen is GEEN goede methode!

Daarnaast kan je natuurlijk op kinderen passen na schooltijden.

Toegevoegd na 6 minuten:
Zie ook: http://www.meldpuntthuiswerk.nl/Witte%20lijst%20thuiswerk.html
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

mischien wat dingen online verkopen ? op marktplaats bv.
14 jaar geleden
rebecca
14 jaar geleden
dan kan je weer gaan handelen. goedkoop inkopen en weer met winst verkopen
Kijk hier maar eens
http://www.thuiswerkvacatures.nl/index.php
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het hangt er ook vanaf wat je allemaal kunt, een vriendin van mij die doet bijvoorbeeld vertaalwerk thuis en past twee dagen op een baby.

Er zijn ook kleine ondernemingen die hun boekhouding willen laten doen. Er worden veel gastouders gevraagd. Er is genoeg aanbod. Ga eerst bij jezelf na wat je het liefste doet en probeer wat uit zou ik zeggen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien kun je wel goed overweg met een naaimachine. Zo kun je spullen maken die je weer kunt verkopen op marktplaats of je eigen webwinkel. Ik doe dit al een jaar en dat loopt prima ;-).

Toegevoegd na 4 minuten:
Bijvoorbeeld tassen, babylabeldoekjes, stoffen slingers.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oppassen op kinderen van andere werkende moeders..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mooie dingen maken (schilderen, naaien, breien, knuffels, sieraden, zijdeschilderen, enz. enz.) En deze op internet verkopen via een eigen webwinkel of een gedeelde.

Je kan ook websites bijhouden, (web)teksten schrijven, vertalen (als je een taal goed machtig bent). Dat zijn ook allemaal dingen die je thuis vanachter je pc kunt doen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kleding herstellen, bijvoorbeeld broeken korter maken voor mensen. Als je handig daarmee bent maak je een afspraak met een broekenwinkel in de buurt.

Of je neemt strijkklussen aan.

Misschien heb je een grote schuur/berging/garage/zolder en kun je opbergruimte verhuren.

Zet een hok met kippen in de tuin en verkoop de eieren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+ creatieven ideeën, vooral die eieren...
Als je ruimte hebt een krantendepot.Dus waar de krantenbezorgers hun kranten afhalen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
als je in de ochtend wel een uurtje vrij kan maken kun je bij de telegraaf een ochtend wijk bezorgen 200 in vier week elke dag een klijn uurtje werk toch wat extra
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij de aanbieders van thuiswerk zitten veel oplichters. Kijk uit!! Informeer je goed.
Er zijn nog wel bedrijven die bv montagewerkzaamheden, inpakwerkzaamheden hebben.
Kijk ook de advertenties in kranten na.
Reageer nooit op thuiswerk waarbij je eerst iets moet betalen, of dure tel.nrs van 80 cent per minuut moet bellen.