Kun je met een opleiding van civas aan het werk komen?

Toegevoegd na 1 minuut:
Als je de opleiding voedingsdeskundige bij de civas wil volgen, of kan het elders ook verkort en erkend.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3K

Antwoorden (1)

Met de opleiding die jij wil kiezen, voedingsdeskundige kun je normaal gesproken best werk vinden, dat aansluit op je studie. Maar bij Civas wordt er voor deze opleiding geen erkent diploma afgegeven, dat maakt het lastiger. Zeker in de zorg, waar dit een onderdeel van is, is een erkent diploma wel belangrijk. Verder bevat deze opleiding ook geen stagemogelijkheid, wat je kansen nog meer verminderd, omdat je geen ervaring op doet. Een thuisstudie kost veel discipline en motivatie, je moet het helemaal zelf doen, als er een mogelijkheid is, dit klassikaal te doen, zodat je ook de juiste begeleiding krijgt en een erkent diploma na het afronden van je studie, kun je beter daar je tijd, geld en energie aan spenderen, dit is een leuke hobbycursus, maar meer kun je niet mee bereiken. Met ieder diploma kun je aan werk komen, maar of dat het werk is, waar je voor gestudeerd hebt, of wat je wil, dat is af te wachten. Een garantie heb je nooit.
Succes.