Thuiswerk gezocht..

Naast mijn parttime baan in de zorg ben ik al jaren op zoek naar thuiswerk. Naast al die louche thuiswerkcentrales die geld vragen voor een thuiswerk-brochure, of telefoonnummers die vet geld kosten om advertenties te beluisteren moet er toch betrouwbaar thuiswerk te vinden zijn?? Ik ben woonachtig in Gelderland, kan iemand mij een tip geven? Het maakt me niet uit wat het is, van inpakwerk tot administratief werk..gewoon een leuke bijverdienste die ik naast mijn huidige baan, en gezin kan combineren! Iemand een idee???

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.9K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat wil ik ook wel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://www.goeievraag.nl/vraag/betrouwbaar-thuiswerk-groningen-misschien-enig.189854#865875
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sterker nog, dat wil IEDEREEN wel. En daarom bestaat het ook niet, Ja, er is wel thuiswerk te vinden, maar dde wachtlijsten zijn lang, en de verdiensten zwaar kl*te. (Drie euro in een uur ben je een hele goeie !) Bovendien heb je nog aardig wat ruimte nodig om het allemaal kwijt te kunnen. Misschien kun je beter een postwijkje nemen ; dat betaalt in elk geval iets beter en de wachttijden zijn korter. Maar stel je ook daar niet teveel van voor.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tupperware ; als je een beetje leuk netwerk hebt. schiet dat wel lekker op. Tenminste , vroeger (pakweg 10 jaar terug) wel, en de mensen zijn er niet armer of minder lui op geworden ;-)

Antwoorden (5)

Je kunt trouwens ook een Mturk worden.

Dat is met de computer een soort van thuis werk doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat lijkt mij nou een typisch voorbeeld van een louche internetscam.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die Mturk is geen scam. Is van amazon en het werkt echt heb zelf al een paar dingen gedaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ok goeie tip! Ik ga meteen kijken !!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het lijkt mij niks. Geef eens een voorbeeld van wat je hebt gedaan Raamklaza?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik moest mensen volgen op twitter of ze toevoegen aan facebook en dan bepaalde posten liken. Of op youtube een comment plaatsen bij een filmpje over een product en deze liken.
Je bracht me op een idee, en ik heb gelijk op Marktplaats gekeken. Vroeger heb ik veel geenquteerd, aan de deur op afspraak en telefonisch. Was leuk werk. Via onderstaande link kan je het bekijken. E 9,50 per uur en minimaal 7,5 uur per week.
Succes.
Op Marktplaats staat via Job.nl nog meer thuiswerk. Dat heb ik verder niet bekeken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ook hier ga ik eens serieus naar kijken, al heb ik zelf een hekel aan al die enquêtes aan de telefoon, hihi
Thuis op kinderen passen. Als je veel ruimte hebt, is er ook nog wel wat brood te verdienen met het organiseren van thema-verjaardagsfeestjes voor kinderen, b.v. knutselfeestjes. Maar er zijn meer mensen die dat in het verleden al ontdekt hebben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op zich wel goed idee alleen mijn eigen kruimel is 8 dus ik cross heen en weer naar school.. Ik ga er me toch eens in verdiepen, thanks
mijn moeder verkoopt sinds kort JEMAKO doeken, misschien is dat een idee?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hier vind je zowel een zwarte lijst (met foute bedrijven) als een witte lijst (met bedrijven die deugen):
http://www.meldpuntthuiswerk.nl/
Daar kun je kijken of er iets in jouw buurt is.