Ik heb een 8 uren contract. Kan mijn werkgever zomaar shifts cancelen die over mijn uren contract heengaan?

Ik heb een 8 uren contract. Ik sta deze week voor 3 shifts van 8 uur ingepland. Kan mijn werkgever mij twee dagen van tevoren opbellen om een shift te cancellen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ja, lijkt me ook wel logisch. Je bent anders aan het " overwerken" volgens je contract.