Waar kun je werken zonder afgeronde opleiding?

Heb geen opleiding afgerond. Waar kun je werken als je geen diploma hebt. Noem mij alsjeblieft zoveel mogelijk banen, tips en mogelijkheden. Dank je.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (15)

Je kunt bijna overal gaan werken, in elk café, in elke winkel, noem maar op... Geen eisen stellen en alles aanpakken...

Ik kan je geen specifieke vacatures aanbieden natuurlijk, maar krantenjongen kun je worden en uitgroeien tot miljonair als je mag, kunt of wilt...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
idd in de krantenwereld is leuk te verdienen,als je maar van aanpakken weet!
Je kunt voor jezelf beginnen, ook daar heb je geen opleiding voor nodig tegenwoordig!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Postbodes en vuilnismannen worden veel gevraagd.
Ook bij postsorteercentra maak je goede kans.
Verder zijn in de zorg nog veel banen beschikbaar.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Is werken in de zorg iets voor je?
Volgens mij is daar de mogelijkheid om te werken terwijl je opgeleid wordt. En dan kan je tóch nog aan een afgeronde opleiding komen. Dat kan je in de toekomst meer groeimogelijkheden geven.
Ik weet niet wat je leeftijd is, maar ik zou zeer zeker investeren in mezelf. Werken + opleiding, dus.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Produktiemedewerker op meerdere plaatsen. Hovenierswerk, plantsoenendienst e.d.
Schoonmaker op verschillende niveau's.
Tankstationbediende en ga zo maar verder, maar het is natuurlijk wel belangrijk, waar jouw interesses liggen.
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
jeetje hier had ik nog niet eens aan gedacht. Top +
krijgt in ieder geval heel veel tips binnen.
jc54
14 jaar geleden
Da's nou het mooie van G.V. Hier kunnen zo'n 10.000 mensen met jou meedenken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hovenierswerk ?zonder opleiding word je geen hovenier.
jc54
14 jaar geleden
@oribatei. Ik zeg ook niet als hovenier, maar hovenierswerk. Dus in loondienst bij een hovenier. Misschien heeft vragensteller "groene vingers" en kan hij tuinen/tuintjes onderhouden.
schoonmaak, horeca bediening of afwashulp, kamers schoonmaken, rondleidingen verzorgen in de stad (VVV). Bejaarden- verzorgingstehuis helpen met koffie schenken, eten rond delen, voorlezen,met ze wandelen, winkel, hondenuitlaatservice opzetten, kinderopvang aan huis.
Ben je handig met je handen, fietsenwinkel (band plakken), klusjes doen behangen, schilderen.
Ik weet niet of ik er van uit moet gaan dat je man bent (ingevoegde foto).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Produktiewerk, schoonmaakwerk ga met je CV waarop je zoveel mogelijk vaardigheden beschrijft en je idee etc langs alle uitzendburo's. Als ze je niet in willen schrijven, laat dan in ieder geval je CV achter. Over een dikke week ga je weer langs die uitzendburo's. Lees eerst de vacature's (vaak op het raam) als er ook maar iets in jou richting komt vraagt je of dat niet iets voor jou is, toon je werkwilligheid. Ga wekelijks langs, zorg dat ze je (leren) kennen, zodat als er een vacature in je richting komt ze gelijk aan jou denken en je bellen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De website www.werk.nl van het UWV WERKbedrijf biedt al heel veel informatie en vacatures. Ga ook langs bij de vestiging van het UWV WERKbedrijf in je woonplaats en schrijf je in! Dan krijg je allerlei handige adviezen en wordt er, samen met jou, gezocht naar een geschikte baan .
Antoni
14 jaar geleden
Je kan eventueel champignons plukken...
Maar wat mij betreft ga naar een uitzendburea. Ze hebben vast wel iets voor jou..
Hier heb ik wat nuttige limks voorje.
www.flerk.nl
www.abu.nl
www.flexwerker.nl
www.flexhunter.nl
www.uitzendburea.nl
www.vacatures.ikstart.nl

SuCCeS.!
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er zijn ook genoeg banen, waar men een bepaald denkniveau voor vraagt en niet zo zeer een bepaald diploma. Tijdens de sollicitatieprocedure worden dan tests afgenomen, om het denkniveau te testen. Je hoeft je dus niet direct te beperken tot de wat minder ingeschaalde jobs, als je wel de kwaliteiten bezit, maar door omstandigheden nooit een diploma hebt behaald.
AlphaLimaSierra
14 jaar geleden
Je kunt nog altijd in de politiek!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ben jij dat op de foto? Probeer het dan eens als model?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In een tuincentrum . Of cafe`of een discotheek .
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er zijn al genoeg voorbeelden van baantjes aangedragen, dus ga ik ze niet meer herhalen.
Wel wil ik je adviseren om een baan te kiezen waarin je je thuis voelt. Dit is o.a. het geval als jij je creativiteit en/of andere eigenschappen in je baan kwijt kunt. Op die manier creëer je een goede atmosfeer waarin je gewaardeerd wordt en die je misschien stimuleert om nog eens een avondcursus te nemen. Want zoals je weet: kennis maakt macht. Succes.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik hoop alleen niet dat je toekomstige werkgever ook naar deze site kijkt want het pleit niet van creativiteit dat je zulke vragen stelt. Je kan toch overal werken! Wat is dat nou? Is gewoon afhankelijk van wat jij wilt aanpakken en hoeveel geld je wilt verdienen. Als die foto van jou is dan kan je ook eventueel in de beveiliging gaan werken. Hoef je slechts een eenvoudige cursus voor te gaan volgen en ben je al beveiliger.