Waar kun je met Kunstmatige intelligentie terecht komen?

Wat kun je met Kunstmatige intelligentie. Krijg je later wel makkelijk een baan?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik denk niet dat je als computer/robot ergens snel wordt aangenomen. Alhoewel... Als je vragen kunt stellen op goeievraag dan ben je best ontwikkeld.

Het beste antwoord

Of je later makkelijk een baan krijgt is niet te voorspellen. Dat hangt van jou af en van dat "later".

Je kunt gaan werken in uiteenlopende bedrijfstakken als het onderwijs, de gezondheidszorg, telecommunicatie, softwarebedrijven, recherche, vervoer of financiële dienstverlening. Kortom, overal waar behoefte is aan intelligente systemen. Je kunt ook onderzoeker worden aan een universiteit of onderzoeksinstituut.

http://www.ru.nl/opleidingen/bachelor/natuur-techniek/kunstmatige-intellig/?gclid=CP_-mYbwp7UCFW7HtAodnwUA-w

Toegevoegd na 1 minuut:
En hier staat het ook:
http://www.uva.nl/onderwijs/bachelor/bacheloropleidingen/content/kunstmatige-intelligentie/toekomstperspectief/toekomstperspectief.html